Ahad, 1 Mac 2009

KAwan-kawan Kolej YPJ Segamat




Ha nie adalah kawan-kawan aku mase aku menuntut di Kolej ypj Segamat,semua aku lalui di sini suke duka semuanye pernah aku lalui.. Aku ambil kos Juruteknik Sistem Komputer. Ha bagi yang berminat boleh la join kolej nie k...
Mase nie aku baru level 2,jangan pelik sebab sume biru je kan? ha sebenarnya tu adalah tema kami bior nampak seragam je... Tapi salah seorang antara kawan-kawan aku tu ade yang telah pergi buat selame-lamenya.. Tuhan lebih sayangkan dia,dia terlibat dalam kemalangan jalan raya. Yang membuatkan aku betul-betul sedih adalah kerana seminggu sebelum arwah meninggal dia sempat melawat aku dan kawan-kawan yang lain.Dan dia meninggal mase tu seminggu puasa pada hari jumaat... Al-fatihah..... Bagi yang masih hidup nie haruslah meneruskan kehidupan sampai ke akhir hayat... Salam Manis TAmpa Madu....

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

ZoN BuDaK SaKiT@PA_E# © 2008. Design By: SkinCorner